Cash, I See a Darkness - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Cash, I See a Darkness

Cash, I See a Darkness
  • Redna cena:

    15,99 €

  • Popust:

    0,80 € (5%)

  • Spletna cena:

    15,19 €

  • ISBN:

    978-961-274-023-8

  • Avtor:

    Reinhard Kleist

  • Založba:

    Sanje

  • Datum izida:

    18.10.2011

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Johnny Cash, najbolj znan country pevec vseh časov, upornik – legenda že za časa življenja. Renomirani avtor stripa Reinhard Kleist v svojem romanu v stripu napeto in s predirljivimi likovnimi orisi opisuje razgibano življenje »moža v črnem«: od njegovih zgodnjih koncertov z Elvisom, tja do proslulega dogodka v zaporu Folsom, spričo katerega Cash koncem šestdesetih let prejšnjega stoletja postane najslavnejši glas Amerike, do umetnikovega spektakularnega povratka. Razburljiva knjiga, skozi katero na edinstven način spoznamo velikega Johnnyja Casha.

Mehka vezava, 24 x 16,7 cm, 224 strani

O KNJIGI SO DEJALI:

Z mnogimi podrobnostmi, namigi, citati in interpretacijami pride Reinhard Kleist kompleksni osebnosti Johnnyja Casha tako blizu, kot je le mogoče.
- Franz Dobler v predgovoru

Ganljiv kot gospel komad, oster kot rockabilly in romantičen kot ljubezenska balada.
- Matthias Heine, Die Welt

Reinhard Kleist je Cashu zdaj priskrbel, kar si zasluži: črno stripovsko verzijo njegovega življenja, ki se je pričelo, kakor se mora pričeti življenje pevca: na bombažnih plantažah na jugu Združenih držav; in ki se konča, kot se mora končati vsako ameriško življenje: z zadnjo brezplodno ježo skozi pekel.
- Georg Diez, Die Zeit

O najbolj znanem country pevcu vseh časov je pri založbi Sanje izšel roman v stripu berlinskega avtorja Reinharda Kleista.
- Smilja Štravs, Delo

V temačnem stripu (Kleist je odlično ujel občutje večnega Cashevega tematskega trikotnika Ljubezen–Bog–Umor in njegove podobe moža v črnem) je, kot se spodobi, skupni imenovalec glasba.
- Matej Krajnc, Odzven

Že prve strani pa pokažejo, da se Reinhard Kleist (1970), sicer Nemec s kar nekaj striparskimi deli za seboj, pri upodobitvi Cashevega življenja po orisu mladosti in prvih glasbenih poskusih ni osredinil na usodno in sentimentalno ljubezensko zgodbo med Johnnyjem in June, temveč je prepričljivo pokukal tudi na temno stran Cashevega bivanja, od degradacije njegovega prvega zakona do njegovih odvisnosti, ki so ga uničevale, pri čemer je vse skupaj lepo uokviril v Cashev slavni nastop v zaporu Folson leta 1968. Johnny Cash v črno-belem noir stilu, ki mu najbrž najbolje pristaja.
- Samo Rugelj, Bukla

Reinhard Kleist je na izjemno učinkovit način povedal večplastno zgodbo o vzponih in padcih človeka, ki je bil veliko več kot kulturna ikona ali umetniški kronist dvajsetega stoletja. Bil je in ostaja eden velikanov tega časa. Brez njega rokenrol ne bi bil to, kar je. In če rokenrol ne bi bil to, kar je, tudi dvajseto stoletje ne bi bilo to, kar je bilo.
- Jure Longyka, Telstar, Radio Slovenija - Val 202