Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Katerih 7 točk prodajnega pogovora postavi vaš brand v srce vaših strank?

POSTAVI VAŠ BRAND V SRCE VAŠIH STRANK?

Katerih 7 točk prodajnega pogovora postavi vaš brand v srce vaših strank?
  • Redna cena:

    19,90 €

  • Popust:

    0,99 € (5%)

  • Spletna cena:

    18,90 €

  • ISBN:

    9789612838003

  • Avtor:

    Petra Knez Bahor

  • Založba:

    Kontaktni center

  • Datum izida:

    7.2.2017

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Prva slovenska knjiga o kontaktnih centrih ter klicnih centrih in telefonski prodaji. Prav knjiga, ki opredeljuje kontaktne centre kot industrijo, ki je tako na evropskih kot tudi na slovenskih tleh v porastu.

Knjiga ima 3 vsebinske sklope na koncu pa je avtorica pripravila prvi slovar pogosto uporabljenih izrazov iz kontaktnega centra v slovenščini (prevodi iz angleščine) in nabor indikatorjev uspešnosti KPI ter forume za njihov izračun. Prvo poglavje je namenjeno vodenju ter organizaciji telefonskega prodajnega oddelka.

Njegova vsebina pomaga tako podjetjem kot organizacijam preoblikovati notranje oddelke klicnih centrov v kontaktne centre z odlično uporabniško izkušnjo.

Mehka vezava, 16,5 x 22 cm, 138 strani.