Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

(Ne)prijetna izkušnja

(Ne)prijetna izkušnja
  • Cena:

    18,90 €

  • ISBN:

    9789612887797

  • Avtor:

    Borut Zoran

  • Založba:

    Samozaložba

  • Datum izida:

    15.11.2018

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije? Reševanje pritožb in reklamacij zahteva usposobljene ljudi, ki znajo prisluhniti težavam porabnika in se zavedajo pomembnosti kakovostne rešitve. Stranka ima vedno prav! Tudi če nima, glej prejšnji stavek.

Borut Zoran je podjetnik, prodajalec, svetovalec in trener pravilnega odnosa do strank. Svoje podjetje za prodajo in svetovanje pri nakupu trgovinske opreme, ureditev trgovin in usposabljanje prodajalcev vodi že dobrih dvajset let. Pred tem je izkušnje nabiral kot komercialist v podjetju Avtotehna Glasbila in kot poslovodja v trgovini z računalniško opremo Jerovšek Computers.

Na prelomu tisočletja je vodil poprodajni oddelek v proizvodnem podjetju Adria Mobil. Pravi izziv se mu zdi predajati znanje, ki ga ima, saj želi pomagati zaposlenim, da bodo neprijetne izkušnje postale prijetne tako zanje kot za njihove stranke.

Mehka vezava, 22,0 x 14,0 cm, 178 strani.