Učinkovita implementacija tržnih strategij - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Učinkovita implementacija tržnih strategij

Učinkovita implementacija tržnih strategij
  • Cena:

    69,00 €

  • ISBN:

    9789612904326

  • Avtor:

    dr. Amadea Dobovišek

  • Založba:

    Publi Una

  • Datum izida:

    25.09.2019

Brezplačna dostava

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Podjetja, ki znajo svoje poslovne modele oblikovati tako, da v njih optimizirajo vsako interakcijo s kupci, so zagotovo v prednosti pred konkurenti. Vendar pogosto lahko opazimo, da imajo podjetja pri tem težave, ki se jih žal premalo zavedajo. Kritično stanje na tem področju je avtorico spodbudilo k proučevanju razhajanj med natančno izdelanim strateškim načrtom in njegovo manj natančno izvedbo.

V prvih poglavjih knjige pregledno obravnava vprašanje, kako ustvariti vrednost za kupce v času sodobne tržne paradigme in kakšno vlogo ima pri tem prodajna sila podjetja. Največ težav pri implementaciji tržnih strategij izvira prav iz neskladja med želenim in dejanskim vedenjem zaposlenih, ki soustvarjajo vrednost za kupce. Želeno vedenje narekujejo kupčeve potrebe in strateški cilji podjetja, dejansko vedenje pa je zmeraj odraz tega, kako vrhnji managerji oblikujejo mehanizme, s katerimi želeno vedenje spodbujajo in nadzirajo.

Avtorica v nadaljevanju knjige opisuje vrste kotrolnih sistemov in razkriva, da sistemom pogosto primanjkuje konsistentnosti, ki je potrebna za razvoj želenega vedenja prodajalcev. Na osnovi novega teoretičnega modela bolje kot njeni predhodniki pojasnjuje, kakšni kontrolni filozofiji morajo slediti vrhnji managerji v danih tržnih okoliščinah in kakšne strukture, politike in sisteme morajo uporabiti, če želijo svoje tržne strategije čim bolj učinkovito uresničiti.

Mehka vezava, 15 x 21 cm, 282 strani.