Ne čakaj na stranke: Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Ne čakaj na stranke: Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati

Ne čakaj na stranke: Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati
  • Redna cena:

    33,33 €

  • Popust:

    1,67 € (5%)

  • Spletna cena:

    31,66 €

  • ISBN:

    9789619418048

  • Avtor:

    Maja Golob

  • Založba:

    Spago

  • Datum izida:

    02.12.2019

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

‘Ne čakaj na stranke’ je knjiga, ki bo spremenila vaš pogled na odnose s strankami. Vsebuje ideje, ki vam lahko pomagajo oblikovati učinkovitejšo komunikacijo s strankami. Ne boste več razmišljali o tem, kaj lahko od strank dobite, temveč kaj jim lahko ponudite. Knjigo lahko berete kot serijo resničnih podjetniških zgodb ali kot priročnik z nasveti za krepitev odnosov s strankami. Vsako poglavje se zaključi z vprašanji: spodbuja vas, da naredite akcijski načrt za boljše, kvalitetnejše odnose s strankami.

Avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend v svoji novi knjigi Ne čakaj na stranke nagovarja podjetnike, vodje, managerje in marketingaše, saj govori o najpomembnejšem kapitalu vsakega podjetja: o strankah in odnosih z njimi.Ti pa se ne začnejo s poslovnimi oz. marketinškimi strategijami, temveč v osrčju vsakega podjetja: pri njegovih zaposlenih.

Maja Golob svoje znanje in izkušnje, ki jih je nabirala doma in tujini, podaja skozi praktične primere reševanja izzivov podjetij različnih panog, s katerimi se bralec zlahka poistoveti. Bralcu nastavi ogledalo, hkrati pa ga spodbuja, da gradi srčne odnose in deluje v dobrobit vseh: strank, zaposlenih, podjetja in družbe. Odlična poslovna knjiga in navdih za spremembe!

»Majina knjiga ni sebičen slavospev ali čudežna zgodba o uspehu in tudi noče biti šablona za reševanje vseh vaših vprašanj, čeprav bi jo zlahka napisala tudi na tak način. Navdihuje nas in spodbuja. Prisili nas, da razmišljamo, in nam pusti, da o njenih izkušnjah premišljujemo skozi lastno življenje in lastne izzive. Kot taka je neprecenljivo orodje za sprostitev naših skritih potencialov.« - Sandi Češko, ustanovitelj Studia Moderna

Mehka vezava, 21,5 x 15,5 cm, 191 strani.

O AVTORICI:
Maja Golob, univ. dipl. ekon, je priznana strokovnjakinja s področja marketinga in odnosov s strankami, poslovni coach, predavateljica in avtorica številnih člankov o marketingu, prodaji, vodenju, poslovni in osebni rasti. Je članica Društva za marketing Slovenije, mednarodne coaching zveze ICF, Združenja manager in gostujoča predavateljica na Fakulteti za podjetništvo Gea College. Že 27 let podjetjem pomaga krepiti odnose s strankami. Podjetju Spago, ki ga vodita s partnerjem, zaupajo najuglednejša slovenska podjetja. Maja je tudi avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend – kako uskladiti delo, družino in čas zase.
Verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi, k srčnim odnosom pa spodbuja tudi bralce njene nove knjige z naslovom Ne čakaj na stranke.