Ukrotite svoje hormone: nova znanstvena dognanja o hrani, hormonih in zdravju - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Zaradi izrednih razmer do preklica ne omogočamo plačila po povzetju. Zaradi omejevanja širitve koronavirusa vas naprošamo, da spletne nakupe poravnate vnaprej (predračun, kartica, PayPal).
Količina:

0


Znesek:

0,00

Ukrotite svoje hormone: nova znanstvena dognanja o hrani, hormonih in zdravju

Ukrotite svoje hormone: nova znanstvena dognanja o hrani, hormonih in zdravju
  • Cena:

    27,95 €

  • ISBN:

    9789617090260

  • Avtor:

    Dr. Neal Barnard

  • Založba:

    Planet

  • Datum izida:

    14.02.2020

Brezplačna dostava

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

V hrani živalskega izvora so skriti vzroki presenetljivega števila zdravstvenih težav: neplodnosti, menstrualnih krčev, impotence, depresije, pridobivanja odvečne teže, izpadanja las, raka dojke in prostate, težav s ščitnico, mozoljavostjo, diabetesa, vročinskih oblivov in tako dalje. Vse naštete težave imajo skupno točko: podžigajo jih nekatera živila na naših krožnikih, posebno hormoni, skriti v njih. Ta knjiga vas bo seznanila z močjo rastlinskih živil za varovanje in obnovitev vašega zdravja. Vpreči to moč je enostavno in za ta korak boste bogato poplačani.

ODLOMKI IZ KNJIGE:

Vaš hormonski sistem se bo odzval na spremembo prehrane. Zares presenetljivo je, koliko hormonsko povzročenih zdravstvenih težav je mogoče uspešno odpraviti z bolj premišljenim prehranjevanjem. Enako presenetljivo je, kako hitro se položaj lahko izboljša s spremembo jedilnika. Menstrualni krči so izginili že v prvem mesecu po spremembi jedilnika. Plodnost se je obnovila v nekaj mesecih. Diabetes je začel slabeti v nekaj dneh. Izkušnje posameznikov se sicer razlikujejo v podrobnostih, a zdravniki smo vedno znova priča takim spremembam.

Če ste upali, da vas bo osebni zdravnik seznanil z učinki hrane na hormone, boste morda razočarani. Večina informacij, predstavljenih v tej knjigi, izvira iz najnovejših znanstvenih raziskav. Vaš zdravnik mogoče še ni slišal zanje ali pa se ne zaveda, v kolikšni meri je mogoče odpraviti zdravstvene težave s spremembo prehrane. Na drugih področjih medicine so bile temeljite raziskave objavljene že davno, vendar jih je večina zdravnikov prezrla.

Obilo vlaken je v fižolu, zelenjavi, sadju in polnovrednih žitih. Prav te zdrave vlaknine pospremijo prekomerno količino hormonov iz telesa. Živalski izdelki pa ne vsebujejo vlaknin. Če so perutnina, ribe, mlečni izdelki in jajca pomemben del vaše prehrane, morda v telesu nimate dovolj vlaknin, ki bi vsrkale in odstranile prekomerno količino hormonov. Tedaj se ti hormoni znova absorbirajo v krvni obtok. Namesto da bi neželene hormone odplavilo iz telesa, jih telo »reciklira« in potem jih je v njem več kot je potrebno.

Mlečni izdelki so kaj lahko naslednja grožnja plodnosti. To ni posebno presenetljivo, saj mleko in sir vsebujeta obilico nepotrebnih kalorij in veliko maščob. Običajni siri glede na delež kalorij vsebujejo 70 odstotkov maščob. In ko se zaradi uživanja mlečnih izdelkov na telesu nabira odvečna maščoba, množeče se maščobne celice prispevajo k hormonskemu kaosu. Mlečni izdelki seveda niso rastline, zato ne vsebujejo niti trohice vlaknin. Imajo pa dve lastnosti, ki utegneta stopnjevati hormonske težave. Prvič, krave molznice so vsako leto umetno osemenjene za večjo produkcijo mleka. Med devetmesečno brejostjo v kravah nastaja estrogen, ki prehaja v mleko. Ko iz mleka izdelajo sir, se ostanki estrogena še koncentrirajo.

Kako prehranjevanje z rastlinskimi živili pomaga ublažiti PMS? Za začetek zniža raven estrogena v krvi. Nekateri raziskovalci domnevajo, da to zmanjša vzpone in spuste estrogenskega »vlakca smrti« in s tem stabilizira razpoloženje. Manj estrogena pomeni tudi manjšo odebelitev maternične sluznice (endometrija).

Hormoni v kravjem mleku utegnejo slabo vplivati na možnost preživetja raka dojke. Kalifornijska raziskava žensk z diagnosticiranim rakom dojke je pokazala, da je pri tistih, ki so dnevno zaužile eno ali več porcij polnomastnih mlečnih izdelkov (npr. masla ali sira), obstajalo za 49 odstotkov večje tveganje za smrt zaradi raka v dvanajstletnem obdobju trajanja raziskave, v primerjavi s tistimi, ki so se v splošnem izogibale teh živil.

Narodi, katerih pripadniki so najbolj vitki, najbolj zdravi in tudi najdlje živijo, se nikoli niso prehranjevali na način, ki bi vsaj od daleč spominjal na dieto z majhno količino ogljikovih hidratov. Prav nasprotno, vedno so uživali obilo živil, bogatih z ogljikovimi hidrati: riž na Japonskem, sladki krompir na Okinavi in testenine v južni Italiji, če navedem le nekaj primerov.

V obsežni francoski raziskavi so pet let spremljali 68.946 odraslih in ugotovili, da je bilo pri tistih, ki so pogosteje izbirali ekološko pridelana živila, za 25 odstotkov manj možnosti za pojav raka. Ko so raziskovalci proučili pojavitev posameznih vrst raka, so ugotovili, da je bilo med osebami, ki so uživale več ekološko pridelanih živil, za 34 odstotkov manj možnosti za pojav postmenopavznega raka dojke.

Mehka vezava, 15 x 23 cm, 326 strani.

O KNJIGI SO DEJALI:
»V knjigi Ukrotite svoje hormone je Neal Barnard, dr. med., zbral esenco najnovejših ugotovitev znanosti o prehrani in jih predstavil v lahko razumljivi obliki, zato da bo vsakdo, ki ga pestijo bolezni, povezane s hormoni, lahko kmalu začel sijati od zdravja. Najsi dr. Barnard govori o menstrualnih krčih, raku, neplodnosti, impotenci, razdražljivosti ali menopavzi, nam mojstrsko kaže pot k trdnemu zdravju.«
- Kristi Funk, dr. med., onkološka kirurginja, soustanoviteljica središča Pink Lotus Breast Center in avtorica uspešnice Breasts: The Owner's Manual

Knjiga Ukrotite svoje hormone je neverjeten vir dragocenih informacij. Če ste se kdaj spraševali, kako hrana vpliva na vašo plodnost, erekcijo, delovanje ščitnice, kožo, lase in tako dalje, imate zdaj na voljo odgovore. Ta knjiga vam pokaže, kako s spremembo prehrane dobesedno spremenite hormone, razpoloženje in zdravje. Želim vam obilo zadovoljstva ob novem načinu prehranjevanja.
- Robert Ostfeld, dr. med., član Ameriškega kardiološkega združenja, vodja oddelka za preventivno kardiologijo pri Montefiore Health System v New Yorku

O AVTORJU:
Neal D. Barnard dr. med. je morda najbolj spoštovana avtoriteta za vegansko prehrano v svetovnem merilu. Je izredni profesor na medicinski fakulteti George Washington in predsednik Zdravniškega odbora za odgovorno medicino. Njegove raziskave, ki jih financira ameriška vlada, so povsem preobrazile prehranski pristop k diabetesu tipa 2. Njegove ugotovitve so vplivale na usmeritve Ameriškega svetovalnega odbora za prehranske smernice, Ameriškega združenja za diabetes in Ameriškega zdravniškega združenja. Leta 2015 je bil imenovan za člana ugledne organizacije American College of Cardiology. Leta 2016 je prejel nagrado American College of Lifestyle Medicine’s Trailblazer Award. Dr. Barnard je tudi odgovorni urednik učbenika o prehrani z naslovom Nutrition Guide for Clinicians, ki ga prejmejo vsi študenti medicine v Združenih državah.