Oglaševanje v Sloveniji 1990–2020 (1. del) - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

Drage bralke in bralci, BON-2021 lahko koristite tudi za nakupe knjig v knjigarni Galarna.si. Najnižji možni znesek koriščenja bona je 50 €.

Količina:

0


Znesek:

0,00

Oglaševanje v Sloveniji 1990–2020 (1. del)

Oglaševanje v Sloveniji 1990–2020 (1. del)
  • Redna cena:

    39,00 €

  • Popust:

    2,34 € (6%)

  • Spletna cena:

    36,66 €

  • ISBN:

    9789619441527

  • Avtor:

    Marjan Novak

  • Založba:

    Medijski partner

  • Datum izida:

    01.02.2021

Brezplačna dostava

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

V knjigi je predstavljen razvoj komunikacijske industrije v Sloveniji od leta 1990 do leta 2005. Imena, agencije, mediji, razpisi, nagrade, premiki … Vse, kar je zaznamovalo začetno obdobje oglaševanja in bolj svobodne medijske krajine v novi, mladi državi. Knjigo je oblikoval vrhunski kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin.

Mehka vezava, 19 x 24 cm, 246 strani.

ODLOMEK IZ KNJIGE:

Kreativnost?

Leta 1991 je potekala peta podelitev nagrad Epica; nagrade urednikov in novinarjev marketinških in oglaševalskih revij, ki si jo je izmislil naš, tudi moj, prijatelj Andrew Rawlins. Podelitev teh nagrad smo v Sloveniji gostili trikrat. Slovenijo sta v Parizu zastopala Meta Dobnikar in Jure Apih. Glavno nagrado Epice je prejela Milka Pogliani, ki še danes redno zahaja v Slovenijo, in sicer za oglas za kavbojke Levi’s. Med vidnejšimi je bila tudi slavna serija oglasov Oliviera Toscanija za Benetton.
Slovenci? Dela so prijavili Studio Marketing (cigarete 91), Futura (slovenski plebiscit, Slovenske novice, Vinakoper), Massa (Lipa) ter TV Slovenija (3x3). Dve deli – cigarete 91 in Vinakoper – sta prišli v ožji izbor.

Leta 1992 je bilo na Epico iz Slovenije prijavljenih 11 del. Štiri so prišla v ožji izbor (Luna, Imelda 8000, RTV Slovenija in Ošlaj design). Leta 1992 so slovenske agencije kar nekaj del poslale tudi na Cannes Lions. Imelda 8000 je na festival, ki je tega leta prvič sprejemal tudi tiskane oglase in plakate, poslala oglas Droge Portorož za Ketchup Droga (režija: Iztok Aberšek, direktor fotografije: Peter Bratuša). Luna je na tekmovanje poslala dela za West (Tobačna Ljubljana), pri katerih so sodelovali Marko Rogač (kreativni direktor), Milan Pajk (fotograf), Mitja Milavec (režiser) in Miran Šircelj (direktor projekta). Prav tako je Luna prijavila plakat »Petka«. (Renault), pri katerem je kot kreativni direktor sodeloval Janez Rakušček, oblikovalec pa je bil Matevž Medja. Agencija Pro-Focus je prijavila video oglas »Attache« Oglas je režiral danes že pokojni velikan gledališča Tomaž Pandur, ki je napovedal, da bodo dobili zlato nagrado. Niso je; v ožji izbor se je uspelo uvrstiti le Luni z oglasom »Test the West« Jure Apih je v poročilu iz Cannesa med drugim zapisal: »Naj se repenčimo in ponašamo, kolikor hočemo, dokler se kdo med nami iz Cannesa ne vrne z vsaj bronastim levom, smo vredni malo ali nič.«

Knjigo, ki obsega 250 strani, je oblikoval vrhunski kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin. Urednica izdaje je Simona Kruhar Gaberšček.