Količina:

0


Znesek:

0,00

Amfiteater 10.1./2022

Amfiteater 10.1./2022
  • Redna cena:

    10,00 €

  • Popust:

    0,50 € (5%)

  • Spletna cena:

    9,50 €

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Tokratna tematska številka revije odpira štiri temeljne teme:

1. Kako ohraniti gledališki dogodek, ki mu je besedilo le izhodišče in ki je bistveno določen z vsakokratno avtopoetsko feedback zanko? Kako torej sploh pristopiti k tem uprizoritvenim besedilo?

2. Koliko je postdramsko gledališče res prelom oz. ali je njegov prelom z reprezentacijo mogoče iskati že v tradiciji metadrame?

3. Kako radikalno prelamlja postdramsko gledališče z nekaterimi temeljnimi elementi teorije drame (npr. z dramskim značajem)?

4. Katere so vsebinske in formalne značilnosti dramatike, ki jo piše najmlajša generacija t. i. milenijcev?


Mehka vezava, 17 x 24 cm, 390 strani.

Prva številka revije Amfiteater za leto 2022 prinaša obsežen tematski blok Sodobna dramatika po l. 2000. Tematski del zaokrožujeta razpravi, ki vsaka na svoj način dopolnjujeta to temo. Matic Kocijančič analizira uprizoritve Sofoklejeve Antigone na slovenskih poklicnih odrih, Luka Benedičič pa s poskusom povezati Brechtov pojem Gestusa z ritualom in tabujem ponovno odpira temo etične in politične moči gledališča.

Številko zaključujejo recenzije aktualnih monografij s področja. Tokrat predstavljamo Gledališče upora Alda Milohnića, zbornik Adapting Greek Tragedy: Contemporary Contexts for Ancient Texts, ki sta ga uredila Vayos Liapis in Avra Sidiropoulou, ter Ekvinokcij Marjana Kozine Boruta Smrekarja.

V dramatiki enaindvajsetega stoletja se na Slovenskem, pa tudi drugod po Evropi in zahodnem svetu, dogajajo korenite spremembe. Odnos med dramskim besedilom in odrom se vedno znova zaostruje ter niha enkrat k besedilu, drugič h gledališkemu dogodku. Soobstaja več pristopov oz. pogledov na dramski tekst, ki se med seboj prepletajo, se izmenjujejo in producirajo nove izzive tako za dramsko pisanje kot za njegovo uprizarjanje.