0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
-5%

Kako pravilno komuniciram

30 minut za vodenje

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Avtor: dr. Renata Mihalič
Založba: Mihalič in Partner
Leto izida: 2010
ISBN: 9789619282045
Spoznajte sodobno poslovno komuniciranje. Pravilno poslovno komuniciranje je demokratično, profesionalno, etično, strpno, iskreno in spoštljivo. Sodobno poslovno komuniciranje pa je poleg tega tudi iskrivo, navdihujoče in prijateljsko.Naučite se učinkovitega komuniciranja. Komunikacija je dovolj učinkovita le v primeru, da enako intenzivno poteka tako od zgoraj navzdol kot od spodaj navzgor in obenem enako intenzivno tudi iz zunanjega okolja v organizacijo kot iz organizacije v okolje. Možnosti komuniciranja morajo biti povsem enake za vse deležnike (zaposlene, kupce, dobavitelje, delničarje, poslovne partnerje in druge).Spoznajte pravila različnih oblik komuniciranja. Pravilno pisno komuniciranje, telefoniranje, vodenje sestankov, tržno komuniciranje, komuniciranje s sodelavci, elektronsko komuniciranje, itd.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 12,99 €
Prihranek: 0,65 € (5%)
Spletna cena: 12,34 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

Mehka vezava, 12,5 x 17,5 cm, 48 strani.

VEČ O KNJIGI:

Poslovno komuniciranje je eno izmed področij, ki v zadnjih letih doživlja velike spremembe. Korporativna komunikacija je namreč postala veliko bolj demokratična, odprta in intenzivnejša, obenem pa manj profesionalna, prehitra in površna. V odnosu do neposredne ustne in pisne komunikacije, se je močno povečal delež elektronske komunikacije. Poslovno komuniciranje je obenem postalo zahtevnejše, saj se je močno skrajšal čas, ki je potreben za optimalno odzivnost, sprejem in želeni učinek komuniciranih sporočil.

Kljub temu pa organizacije področju poslovnega komuniciranja posvečajo premalo pozornosti. Na področju komuniciranja v organizacijah žal vlada nek varljiv občutek, da o tem vemo dovolj in da to niti ni tako zelo pomembno, češ, saj znamo govoriti, pisati in brati. Pa vendar se ravno pri komuniciranju dela največ napak in največkrat se tega sploh ne zavedamo. Tudi vzroke različnih težav bi v organizacijah morali vedno najprej iskati v komunikaciji in šele nato drugod. Zaradi pravilne komunikacije smo namreč pogosto uspešni tam, ker je to videti nemogoče, zaradi nepravilne komunikacije pa smo neredko neuspešni tam, kjer je uspeh morda videti neizogiben.

V priročniku bomo na enostaven in hiter način spoznali pravila poslovnega komuniciranja in načine učinkovitega podajanja in prejemanja sporočil v različnih oblikah komuniciranja ter tako pridobili celosten vpogled v pravilno poslovno komunikacijo. Kot vodja morate namreč vedeti, kaj je pri poslovnem komuniciranju sprejemljivo in kaj ne, kdaj boste s sporočilom dosegli pravi učinek in katerim napakam v komunikaciji se morate izogibati. Ko boste to osvojili, boste razvijali tudi pravi občutek za komuniciranje. Z vajo in upoštevanjem smernic v praksi, pa boste postajali vedno bolj vešči komuniciranja, kar bo v zadovoljstvo tako vam kot vašim zaposlenim, kupcem, strankam in drugim deležnikom. Neredko smo presenečeni, kako izboljšanje komunikacije v organizacijah pozitivno vpliva na vsa ostala področja delovanja, poslovanja in medsebojnih odnosov.

Priročnik odlikuje, tako kot celotno zbirko knjižic '30 minut za vodenje', enostavnost za uporabo, razumljivost in praktičnost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah, za pridobivanje katerih pa imamo na voljo vedno manj časa. Obenem pa gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se organizacije vedno pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa seveda potrebujemo znanja in nasvete.

Knjiga je namenjena direktorjem, menedžerjem, vodjem, kadrovikom, tržnikom in drugim uporabnikom.

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.244

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

44.762

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.956

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Podjetje Avrora AS d.o.o. bo z vašim soglasjem interno obdelovala osebne podatke, ki so navedeni v spodnjem obrazcu in jih uporabila za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije, za interne analize ter statistične obdelave. Prejemnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil na koncu vsake e-novice ali preko maila info@galarna.si