Košarica je prazna
Avtor: | dr. Renata Mihalič |
---|---|
Založba: | Mihalič in Partner |
Leto izida: | 2010 |
ISBN: | 9789619282045 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
Mehka vezava, 12,5 x 17,5 cm, 48 strani.
VEČ O KNJIGI:
Poslovno komuniciranje je eno izmed področij, ki v zadnjih letih doživlja velike spremembe. Korporativna komunikacija je namreč postala veliko bolj demokratična, odprta in intenzivnejša, obenem pa manj profesionalna, prehitra in površna. V odnosu do neposredne ustne in pisne komunikacije, se je močno povečal delež elektronske komunikacije. Poslovno komuniciranje je obenem postalo zahtevnejše, saj se je močno skrajšal čas, ki je potreben za optimalno odzivnost, sprejem in želeni učinek komuniciranih sporočil.
Kljub temu pa organizacije področju poslovnega komuniciranja posvečajo premalo pozornosti. Na področju komuniciranja v organizacijah žal vlada nek varljiv občutek, da o tem vemo dovolj in da to niti ni tako zelo pomembno, češ, saj znamo govoriti, pisati in brati. Pa vendar se ravno pri komuniciranju dela največ napak in največkrat se tega sploh ne zavedamo. Tudi vzroke različnih težav bi v organizacijah morali vedno najprej iskati v komunikaciji in šele nato drugod. Zaradi pravilne komunikacije smo namreč pogosto uspešni tam, ker je to videti nemogoče, zaradi nepravilne komunikacije pa smo neredko neuspešni tam, kjer je uspeh morda videti neizogiben.
V priročniku bomo na enostaven in hiter način spoznali pravila poslovnega komuniciranja in načine učinkovitega podajanja in prejemanja sporočil v različnih oblikah komuniciranja ter tako pridobili celosten vpogled v pravilno poslovno komunikacijo. Kot vodja morate namreč vedeti, kaj je pri poslovnem komuniciranju sprejemljivo in kaj ne, kdaj boste s sporočilom dosegli pravi učinek in katerim napakam v komunikaciji se morate izogibati. Ko boste to osvojili, boste razvijali tudi pravi občutek za komuniciranje. Z vajo in upoštevanjem smernic v praksi, pa boste postajali vedno bolj vešči komuniciranja, kar bo v zadovoljstvo tako vam kot vašim zaposlenim, kupcem, strankam in drugim deležnikom. Neredko smo presenečeni, kako izboljšanje komunikacije v organizacijah pozitivno vpliva na vsa ostala področja delovanja, poslovanja in medsebojnih odnosov.
Priročnik odlikuje, tako kot celotno zbirko knjižic '30 minut za vodenje', enostavnost za uporabo, razumljivost in praktičnost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah, za pridobivanje katerih pa imamo na voljo vedno manj časa. Obenem pa gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se organizacije vedno pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa seveda potrebujemo znanja in nasvete.
Knjiga je namenjena direktorjem, menedžerjem, vodjem, kadrovikom, tržnikom in drugim uporabnikom.
Zaupalo nam je že
31.951
bralcev
Odposlali smo že
42.382
paketov
V prodaji imamo
7.175
knjig
Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.
Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
Registracija