Košarica je prazna
Avtor: | dr. Renata Mihalič |
---|---|
Založba: | Mihalič in Partner |
Leto izida: | 2011 |
ISBN: | 9789619282076 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
Mehka vezava, 12,5 x 17,5 cm, 46 strani.
VEČ O KNJIGI:
Danes si skoraj ne moremo več predstavljati delovnega dne brez poslovnega sestanka. To je povsem razumljivo, saj gre za učinkovito, visoko intenzivno in hitro obliko poslovne komunikacije v delovnem okolju. Sestanek ni namenjen zgolj medsebojni izmenjavi poslovnih informacij, temveč tudi usklajevanju, poročanju, delegiranju, analiziranju in načrtovanju, pa tudi motiviranju, inoviranju in podobno.
Praksa kaže, da s sestanki pogosto žal ne dosežemo želenih učinkov. Vzroki za to so slaba priprava na sestanek, neustrezen način vodenja sestanka, nezadostna usposobljenost vodje sestanka in odsotnost namena ter ciljev sestanka. Sestanki so pogosto bodisi podcenjeni bodisi precenjeni. Prav tako se v organizacijah hitro zgodi, da določeni sestanki postanejo preveč rutinski in se izvajajo samo še zato, da se sestanek pač izvede. Vsemu temu se lahko izognemo z usposobljenostjo za vodenje sestanka, saj bomo le tako lahko izvajali učinkovite, ciljno usmerjene in dinamične sestanke ter izkoristili prednosti, ki jih strokovno voden sestanek prinaša.
V priročniku bomo na enostaven in hiter način spoznali temelje učinkovitega vodenja sestanka. Uvodoma se bomo seznanili z namenom sestankov in njegovimi lastnostmi ter različnimi oblikami sestankov. Naučili se bomo, kako se pripravimo na sestanek, kako sploh pravilno poteka učinkovit sestanek, kako naj ga vodimo in kako na sestanku usmerjamo tako udeležence kot razpravo. Posvetili se bomo tudi izbiri pripomočkov na sestanku, določitvi najprimernejšega trenutka za izvedbo posamezne vrste sestanka, oblikovanju sklepov sestanka, izdelavi zapisnika in obveščanju udeležencev. V priročniku bomo spoznali tudi najpogostejše napake pri vodenju sestankov in ugotovili, kateri so temeljni izzivi vodenja učinkovitih sestankov v današnjem poslovnem okolju.
Priročnik odlikuje, tako kot celotno zbirko knjižic '30 minut za vodenje', enostavnost za uporabo, razumljivost in praktičnost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah, za pridobivanje katerih pa imamo na voljo vedno manj časa. Obenem pa gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se organizacije vedno pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa seveda potrebujemo znanja in nasvete.
Knjiga je namenjena zlasti direktorjem, menedžerjem in vodjem na vseh nivojih vodenja, podjetnikom, pa tudi predavateljem in študentom na višjih in visokih strokovnih šolah ter fakultetah.
Zaupalo nam je že
32.140
bralcev
Odposlali smo že
42.382
paketov
V prodaji imamo
7.810
knjig
Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.
Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
Registracija