Košarica je prazna
Avtor: | Matjaž Čadež, Gorazd Bavdaž |
---|---|
Založba: | Katapult |
Leto izida: | 2024 |
Vezava: | Mehka vezava |
Dimenzije: | 21.5 x 15 cm |
Število strani: | 408 |
ISBN: | 9789617198249 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
ENA ZGODBA, DVA POGLEDA. Halcom je pionir elektronskega bančništva, plačilnih sistemov in digitalne varnosti, ki je s svojimi proizvodi prodrl vse do Srednjega vzhoda in severne Afrike. Leta 1992 ga je ustanovil Matjaž Čadež, vizionar, ki je na prvo mesto vedno postavljal odnose in prave vrednote.
Halcom je eno prvih slovenskih podjetij, ki je uvedlo sistem solastništva zaposlenih, uvajali so izobraževanja in tematska druženja, finančna nagrajevanja uspešnosti, investirali v montessori vrtec za otroke zaposlenih … In nasploh so bili obogateni z izjemnim pogledom v prihodnost. Še danes se mnogo slovenskih podjetij zgleduje po njihovih naprednih modelih.
Kot ima vsaka zgodba več plati, tako je zgodba o Halcomu zapisana skozi oči ustanovitelja Matjaža Čadeža (zapisala Petra Škarja) in skozi oči sodelavca Gorazda Bavdaža.
PAKET HALCOM – Pogled v prihodnost:
Najopaznejše nagrade podjetja Halcom:
"Dewesoft je zrasel na ramenih dobre prakse sistema solastništva v Halcomu. Mislil sem, da dobro poznam Halcom, vendar sem šele iz knjige izvedel, koliko inovativnih rešitev je Matjaž že pred leti vpeljal v svoje podjetje. Način vodenja, razpored pisarn, način dela na oddelkih, skrb za osebne potrebe, njihov »SkunkWorks«, iz katerega je izšel mBills … Knjiga je naravnost navdihujoča." - dr. Jure Knez, Dewesoft
Matjaž, zakaj ta knjiga?
Od nekdaj sem si želel prenesti na papir svoje izkušnje in vrednote, za katere živim. Kot nekakšna moja zapuščina. V meni vre še tisoč stvari, ki bi jih rad povedal in delil, pa ne najdem motiva in ogrodja, kamor bi obesil svoja druga razmišljanja. V pričujoči knjigi pa sem spravil v predal vsaj tista razmišljanja, ki se nanašajo na podjetništvo.
Potem tudi zaradi drugih. Kot mentor v CEED sem srečal veliko mladih podjetnikov, polnih ustvarjalnih idej in energije. Presenečen sem bil, kako z veseljem so srkali moje izkušnje, za katere sem sam mislil, da niso vredne bog ve kaj. Morda jih bo prebiranje te knjige spodbudilo k rešitvi kakšne svoje težave ali pa k novi kreativni ideji.
Tretji motiv pa je Halcom sam. Družba najprej zraste v glavi. Če je glava prava in če okoliščine to omogočajo, se preseli še v srce. Potem se razvija, raste, prihaja v viharje, pridobiva izkušnje, s svojimi proizvodi in storitvami počasi postane že kar potreba svojih odjemalcev. Podobno kot otrok, ki odraste, gre družba naproti svojemu lastnemu življenju, sedaj že brez ustanovitelja.
Ta knjiga je zato posvečena tudi prvemu obdobju Halcoma – vse od samega spočetja do prvega otroka (mBills) in do samostojne poti v novem ozvezdju. Zadnji motiv pa je čisto oseben. Ko si starejši, se vse bolj oglaša ta občutek, da moraš nekaj pustiti za sabo. Kako že pravi azijska modrost? Da moraš v življenju narediti otroka, posaditi drevo in napisati knjigo.
(Matjaž Čadež)
##Zaupalo nam je že
32.244
bralcev
Odposlali smo že
44.762
paketov
V prodaji imamo
7.956
knjig
Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.
Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
Registracija