Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Razumeti film

Razumeti film
  • Redna cena:

    49,90 €

  • Popust:

    2,49 € (5%)

  • Spletna cena:

    47,40 €

  • Avtor:

    Louis Giannetti

  • Založba:

    Umco

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Razumeti film prinaša celosten pregled filmske umetnosti - od različnih vidikov pri ustvarjanju in analizi filmov do njihove kritike in recepcije. V dvanajstih poglavjih se avtor ukvarja s snemanjem, mizansceno, gibanjem, montažo, zvokom, filmsko igro, razlikami in podobnostmi med filmom in gledališčem, s filmsko zgodbo in pisanjem scenarija, ideologijo v filmih ter s filmsko kritiko.

Trda vezava, 19 x 24 cm, 620 strani.

Razumeti film je temeljni, referenčni, od leta 1972 že enajstkrat izdani priročnik, ki je abeceda in sintaksa filmskega jezika, pojmovnik filmskega medija, praktični razlagalec zvočnih slik v gibanju. Najprej se je treba učiti abecede, da lahko potem sestavljaš stavke. Za njim bi morala iziti Zgodovina filma (Bordwell Thomposonova, čisto sveža, v angleščini je izšla marca letos), ki bo naš naslednji projekt, s katerim bi filmski medij postavili v zgodovinski kontekst, tega pa bi nadgradili s 1001 filmom in intepretirali in reintepretirali s Knjigo o filmu, Zadnjim filmom itn. A kljub temu da smo šele z delom Razumeti film prišli na začetek umevanja in razumevanja filma, na začetek njegove pedagogike, ki se skuša sedaj spet stisniti v slovenske šole, so sedaj na vrsti koraki, ki jih mora poleg nas opraviti še kdo drug, torej spraviti Razumeti film v obtok in življenje, saj učne knjige brez svojih oznanjevalcev niso kaj dosti več kot mrtva teža papirnatih tigrov splošnega izobraževanja. Seveda pa bo knjiga Razumeti film tudi brez tega nedvomno dosegla svoj namen, saj bo s svojim domišljenim pristopom, ki ga bogatijo mnogi praktični primeri, zavzetemu bralcu tudi v lastni režiji omogočila, da ob primerni angažiranosti kar sam odstre mnoge skrivnosti filma kot medija in sugestivnega umetniškega sredstva množične komunikacije.(Samo Rugelj)