Umetnost spanja - TV, Skrivnost, kako ponoči bolje spati - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Umetnost spanja - TV

Skrivnost, kako ponoči bolje spati

Umetnost spanja - TV
  • Umetnost spanja - TV
  • Cena:

    15,99 €

  • ISBN:

    9789619497104

  • Avtor:

    Rob Hobson

  • Založba:

    Hiša knjig

  • Prevajalec:

    Ljubica Karim Rodošek

  • Datum izida:

    25.03.2020

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Za srečnejši, mirnejši in uspešnejši dan! Vsak dan nas bombardirajo z begajočimi in nasprotujočimi si nasveti glede tega, kako doseči boljši nočni spanec. V čem je torej skrivnost?
Preberite mnenja o knjigi na portalu Goodreads >>

Umetnost spanja povzema zadnje znanstvene raziskave, nasvete strokovnjakov in Robove lastne izkušnje z nespečnostjo in jih strne v praktično in privlačno knjižico. Med raziskovanjem treh ključnih stebrov spanca, ki so obnašanje, okolje in prehrana, bodo bralci opremljeni z znanjem in tehnikami, ki jim bodo pomagale zaspati, se sprostiti in živeti bolj srečno, umirjeno in bolj uspešno življenje.

Kajti ko boste enkrat obvladali to umetnost, jo boste lahko opravljali z zaprtimi očmi ...

Preistajte prvih 24 strani knjige: umetnost_spanja.pdf

Trda vezava, 13,0 x 20,0 cm, 192 strani.

RECENZIJA BUKLA:

Pomanjkanje spanca je razširjena težava sodobnega časa ter hkrati vzrok za številne bolezni in tegobe, na primer za povečano telesno težo, depresijo in diabetes. Priročnik za boljše spanje v uvodnih poglavjih razloži, čemu spimo, kako spimo in kaj uravnava ritme spanja. Ugotovi, da bi bilo najbolj skladno z naravnimi potrebami, če bi lahko spali v 24 urah v več kosih, vendar za večino to ni mogoče zaradi dela in načina življenja, zato v naslednjih poglavjih priporoča nadomestno možnost – dnevni dremež, ki pa ga omeji na pol ure. V nadaljevanju se priročnik posveča psihološkim vidikom nespečnosti. Svetuje uravnavanje stresa, digitalno razstrupitev, skrb za telesno pripravljenost na spanec in primerno telesno temperaturo. Analizira hrano, ki lahko dober spanec spodbudi ali razdira. V zaključku predstavi uporabne sprostitvene tehnike in rituale, ki krepijo čuječnost in spodbujajo dober spanec. Izjemno lepo oblikovan priročnik s praktičnimi, uporabnimi nasveti kot celota učinkuje optimistično in umirjeno.

Maja Črepinšek, Bukla 153