Količina:

0


Znesek:

0,00

Kako motiviram sodelavce

30 minut za vodenje

Kako motiviram sodelavce
  • Redna cena:

    12,99 €

  • Popust:

    0,65 € (5%)

  • Spletna cena:

    12,34 €

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Spoznajte namen motiviranja zaposlenih in odgovornost za njihovo motivacijo. Brez motiviranja zaposlenih ni uspešnega vodenja. Brez uspešnega vodenja pa ni uspešnih zaposlenih in brez uspešnih ljudi seveda ni uspešne organizacije.

Naučite se najučinkovitejših in zanesljivih načinov motiviranja zaposlenih. Motiviranje z nedenarnimi in denarnimi nagradami, izvajanje motivacijskih govorov, stimuliranje s cilji in načrti, motiviranje z zaupanjem in s podporo ter hvaljenjem in spodbujanjem, motiviranje s pozitivnim zgledom in prenosom znanj ter številni drugi pristopi.

Mehka vezava, 12,5 x 17,5 cm, 48 strani.

VEČ O KNJIGI: 

Zaposlene moramo motivirati zato, da bodo lažje in bolje opravljali svoje delo, izkoristili svoja znanja, uresničevali zastavljene cilje, razvijali lastne potenciale in dosegali stalen razvoj ter rast. Motivacija predstavlja pogonsko silo zaposlenih, motivirani zaposleni pa pogonsko silo organizacije. Zato je motiviranje ena izmed prioritetnih nalog vodenja in stopnja motiviranosti zaposlenih je izključno odgovornost vodij. Za pravilno, celostno in pravočasno motiviranje pa mora vodstvo pridobiti ustrezna znanja in veščine.

V priročniku se bomo najprej seznanili z nameni motiviranja zaposlenih in spoznali izzive sodobnega motiviranja. Pridobili bomo potrebna znanja o načinih motiviranja, ki se v poslovni praksi izkazujejo kot najučinkovitejši in posledično najboljši. Obenem pa bomo spoznali tudi osnove motivacijskega komuniciranja in motiviranja po meri posameznika ter si ogledali splošna pravila izvajanja motiviranja in spoznali uničevalce motivacije.

Priročnik odlikuje, tako kot celotno zbirko knjižic '30 minut za vodenje', enostavnost za uporabo, razumljivost in praktičnost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah, za pridobivanje katerih pa imamo na voljo vedno manj časa. Obenem pa gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se organizacije vedno pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa seveda potrebujemo znanja in nasvete.

Knjiga je namenjena direktorjem, menedžerjem, vodjem, kadrovikom in drugim uporabnikom.