Količina:

0


Znesek:

0,00

Marketinški genij

Marketinški genij
  • Redna cena:

    29,90 €

  • Popust:

    1,50 € (5%)

  • Spletna cena:

    28,41 €

Zaloga: ni na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Prevod knjižne uspešnice, izpod peresa marketinškega in poslovnega guruja Petra Fiska. Mednarodna prodajna uspešnica, prevedena že v 26 jezikov, sedaj tudi v slovenščini. Podjetja potrebujejo marketinške strokovnjake in marketing bolj, kot kdaj koli doslej, da se lahko soočijo z izzivi kompleksnosti tržišč in intenzivno konkurenco, da postanejo ustvarjalna in komercialna pogonska sila podjetja ter da osvojijo pravo usmerjenost kupcev, inovacij in dobičkonosno rast.

Knjiga za tržnike, menedžerje, marketinške strokovnjake. V knjigi boste našli vse, kar potrebujete za izvajanje genialnega marketinga; od orodij, konceptov in usmeritev, do skrivnosti sodobnega marketinga in navdihujočih primerov najuspešnejših svetovnih podjetij in posameznikov.

Praktična, inovativna in navdihujoča knjiga, ki vas na 480-ih straneh nauči genialnega marketinga. Vsak marketinški strokovnjak lahko postane »genij«. Sposoben je združiti svojo inteligenco in domiselnost, razmišljati bolj strateško in delovati učinkoviteje ter delati tisto, za kar morda nikoli ne bi mislil, da je sploh mogoče. Tudi vi lahko postanete marketinški genij, če to želite. Ste pripravljeni?

Trda vezava, 16,5 x 17 cm, 486 strani.

VEČ O KNJIGI:

Genialnost marketinga se nahaja v sposobnosti notranjega in zunanjega povezovanja tržišč in podjetja, kupcev in delničarjev, ustvarjalnosti in analitičnosti ter obljub in realnosti. Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.

Knjiga Marketinški genij je namenjena tistim marketinškim strokovnjakom, ki želijo doseči spremembe. V času, ko je veliko ljudi dvomilo v vzpon globalnih blagovnih znamk in v vpliv marketinga na naša življenja, je marketing imel le malo zagovornikov. Redki so razmišljali o tem, zakaj je dober marketing pomembnejši kot kdaj koli prej, kakšen je njegov prispevek k ekonomskemu bogastvu in zakaj marketing danes predstavlja najbolj razburljivo področje dela. Vsekakor so se tržišča spremenila. Posledično se spreminja tudi marketing in nadalje se morajo spremeniti tudi marketinški strokovnjaki, če želijo doseči visoko stopnjo učinkovitosti.

Knjiga Marketinški genij nudi popolnoma nov pristop k marketingu. Na hitro spreminjajočih se in konkurenčnih tržiščih ni najbolj razvidno, kam je potrebno usmeriti kratkoročne in dolgoročne investicije ali kako ustvarjati in ohranjati nadpovprečno vrednost za kupce in delničarje. Podjetja zato potrebujejo marketing in marketinške strokovnjake kot še nikoli doslej. Knjiga Marketinški genij vam daje zamisli, spoznanja in navdih za razvoj inovativnejših rešitev za intenzivnejše privabljanje kupcev in izgradnjo blagovnih znamk, ki bodo resnično drugačne.

Knjiga Marketinški genij je namenjena vsem, ki so del sodobnega poslovanja. Ta knjiga je namenjena vam, bodisi da ste specialist za komuniciranje, tržni raziskovalec, menedžer blagovnih znamk, produktni razvijalec, vodja marketinga ali generalni direktor. Knjiga vam bo prav tako koristila, če delate na področju strateškega načrtovanja, financ, prodaje ali na področju odnosov s kupci. Knjiga je primerna tako za velike organizacije kot za majhna podjetja in tudi agencije.