Količina:

0


Znesek:

0,00

Povečajmo zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih

Povečajmo zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih
  • Redna cena:

    22,90 €

  • Popust:

    1,15 € (5%)

  • Spletna cena:

    21,76 €

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Da bodo vaši zaposleni pri delu lahko uspešni, najprej poskrbite za njihovo zadovoljstvo. Učinkovito upravljanje, enostavno merjenje in permanentno zagotavljanje zadovoljstva zaposlenih pri delu in na delovnem mestu. Vzpostavitev pogojev za razvoj pripadnosti zaposlenih.

Uporabite ukrepe za vzpostavitev in ohranjanje zadovoljstva zaposlenih na vseh elementih dela in delovnega mesta. Proaktivno motiviranje, avtonomnost, partnerstvo z zaposlenimi, izzivi pri delu, interes za prizadevnost, demokratičnost, brezpogojne nagrade, zakon učenja, podpora, zavezanost ciljem, spodbujanje, plačilo za znanje in dosežke, navduševanje, realna pričakovanja, delo po meri zaposlenega, varnost zaposlitve, morala, red, delovni čas, ugled, disciplina, kolektiv, delovno okolje, čast, spoštovanje, zdravje, sprostitev, itd.

Vse na enem mestu za uspešno izvedbo projekta upravljanja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih. Praktični nasveti, metodologija, interni akt, model usposabljanja in še veliko več za celostno upravljanje zadovoljstva in pripadnosti vaših zaposlenih.

Mehka vezava, 16,5 x 23,5 cm, 134 strani.

VEČ O KNJIGI:

Zaposleni so pri delu in na delovnem mestu lahko uspešni in učinkoviti, če so zadovoljni. To je dejstvo, ki pa se ga v praksi še vedno premalo zavedamo. Vse preveč je namreč primerov, ko organizacije z dobrim namenom uvajajo številne in kompleksne tehnike za večjo uspešnost, ob tem pa žal pozabljajo na ukrepe za povečanje zadovoljstva zaposlenih. Izkazalo se je, da ob množičnem pojavu vedno bolj zahtevnih organizacijskih orodij, praksa nima na voljo takih pristopov za večje zadovoljstvo zaposlenih, ki bi jih bilo mogoče dovolj enostavno in hitro uporabiti. Kot odziv na tovrstne potrebe in tudi pobude prakse, je nastala ta knjiga, ki zapolnjuje nastalo vrzel in usmerja organizacije k zagotavljanju ključnih predpogojev za uspešnost, torej k zagotavljanju zadovoljstva zaposlenih.

Priročnik »Povečajmo zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih«, ki predstavlja novo delo v zbirki »Managerjeva orodja«, nam na enostaven način razkrije vse, kar moramo vedeti za uspešno in učinkovito ter celostno upravljanje zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih. Preko posameznih vsebin knjige bomo spoznali, kako zadovoljstvo zaposlenih vpliva na uspešnost organizacije, kakšen je sistem upravljanja zadovoljstva in pripadnosti, s katerimi ukrepi lahko enostavno in s takojšnimi učinki povečujemo zadovoljstvo zaposlenih pri delu in na delovnem mestu, kaj lahko naredimo za vzpostavitev pripadnosti zaposlenih, kako lahko hitro izmerimo stopnjo zadovoljstva in pripadnosti, kako izvedemo projekt upravljanja zadovoljstva in pripadnosti v naši organizaciji in podobno.

Posebna prednost priročnika je, da obravnava širok razpon ukrepov in nasvetov, ki pa jih lahko uvaja in izvaja resnično vsaka organizacija in vsak vodja, saj so enostavni, večinoma ne zahtevajo veliko časa in le redki med njimi zahtevajo finančna sredstva, kljub temu pa imajo takojšen in močan učinek. Prav tako nam pri uporabi predstavljenih ukrepov ni potrebno upoštevati nekega zaporedja pri njihovem uvajanju v prakso. Obenem pa je priročnik pripravljen tudi tako, da se lahko upravljanja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih lotimo nenačrtno, torej zgolj z uvajanjem ukrepov, lahko pa uporabimo celostni projektni pristop. Pomembnejše je namreč, da sploh začnemo skrbeti za zadovoljstvo zaposlenih pri delu in da nasvete dosledno izvajamo z vključitvijo vseh zaposlenih. Za uspeh nam ni potrebno izvajati popolnoma vseh ukrepov, ki so predstavljeni v knjigi. Res pa je, da bi v primeru uvedbe in doslednega izvajanja vseh nasvetov, ki jih nudi priročnik, dobili idealen zgled vodenja oziroma organizacijo s srečnimi zaposlenimi.

Knjiga je prvenstveno namenjena vsem vodjem, ne glede na nivo vodenja. Prav tako je knjiga namenjena vsem tistim, ki se v organizacijah ukvarjajo z upravljanjem zaposlenih, z managementom človeškega kapitala in človeških virov, saj so le-ti pogosto v vlogi ambasadorjev zadovoljstva zaposlenih. Tako bo knjiga lahko odličen praktičen pripomoček ne le na mizi vsakega managerja ali vodje, temveč tudi kadrovika, managerja človeških virov, pa tudi podjetnika, javnega uslužbenca in nenazadnje vseh, ki delajo z ljudmi. Knjiga bo prav tako koristen pripomoček študentom dodiplomskega in podiplomskega študija, ki se pri svojem študiju srečujejo s področjem upravljanja človeških virov in človeškega kapitala.