Recite ne družbenim omrežjem - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

Zaradi izrednih razmer in omejevanja širitve koronavirusa tako pošta kot DPD naprošata, da spletne nakupe poravnate vnaprej (predračun, kartice, paypal). Hvala za razumevanje.

Količina:

0


Znesek:

0,00

Recite ne družbenim omrežjem

Recite ne družbenim omrežjem
  • Redna cena:

    6,90 €

  • Popust:

    0,34 € (5%)

  • Spletna cena:

    6,55 €

  • ISBN:

    9789619521847

  • Avtor:

    Chloe Ramsden

  • Založba:

    Lingea

  • Datum izida:

    11.02.2021

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Preprosti nasveti, s katerimi boste lažje ostali pozitivno povezani. Čeprav so družbena omrežja velik del sodobnega življenja, se lahko po njihovi uporabi počutimo izžeti, neosredotočeni in nezadovoljni – lahko pa bi bilo drugače! V tej knjigi najdete vse, kar potrebujete za ponovni prevzem nadzora. S 100 praktičnimi nasveti, od izklopa do preklopa na pozitivne novice, boste enostavneje naredili prve korake proti srečnejšemu življenju na spletu.

Zadnjih 20 let smo priča revoluciji. Družbena omrežja sremenila vse vidike našega življenja - od tega, kako fotografiramo in ostajamo v stiku z drugimi, do tega, kako govorimo o svojem duševnem zdravju in o njem razmišljamo. Naše besedišče zdaj vključuje izraze, kot so selfie/sebko«, »deliti/sharati«, »hashtag/ključnik« in »influencer/vplivnež«, poznamo slavne osebe na družbenih omrežjih, »sledimo« popolnim tujcem in nobena podrobnost ni preveč osebna ali intimna, da bi jo objavili na svojem zidu.

Razcvet se je zgodil hkrati z eksplozijo pametnih telefonov, podobno kot je potrebi po preverjanju svojega telefona hitro sledila želja po preverjanju novosti na družbenih omrežjih. Zaradi tega zdaj sedmino svojega budnega življenja preživimo na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagra m, Twitter, Snapchat, Pinterest in TikTok. Toda to je dvorezni meč. Družbena omrežja, polna odkritij, zabave in informacij, lahko povzročijo samokritiko, izgubo koncentracije in osamljenost.
Mehka vezava, 10,8 x 14,8 cm, 127 strani.