Integracija strategij digitalnega trženja v organizacijo, ORGANIZACIJO - Hitra dostava in bogat izbor

Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

Drage bralke in bralci, BON-2021 lahko koristite tudi za nakupe knjig v knjigarni Galarna.si. Najnižji možni znesek koriščenja bona je 50 €.

Količina:

0


Znesek:

0,00

Integracija strategij digitalnega trženja v organizacijo

ORGANIZACIJO

Integracija strategij digitalnega trženja v organizacijo
  • Cena:

    32,00 €

  • ISBN:

    9789619302859

  • Avtor:

    , dr. Karmen Marguč

  • Založba:

    Samozaložba

  • Datum izida:

    29.07.2021

Brezplačna dostava

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Kako slediti hitrim spremembam digitalizacije v poslovnem in privatnem svetu? Kako konkurirati na dolgi rok in na kaj biti pozorni, da ne izgubljamo denarja in časa? Kako slediti hitrim spremembam digitalizacije v poslovnem in privatnem svetu? Kako konkurirati na dolgi rok in na kaj biti pozorni, da ne izgubljamo denarja in časa?
Ta knjiga velja kot učbenik za prvo srečanje s pravili digitalnega trženja in vzpostavljanja tržnih strategij na dolgi rok za posameznika, ki se loteva svojega prvega posla in za zrelo podjetje na poti globalizacije.

Je kreativni priročnik za vsak dan, ko se odločamo kako predstaviti izdelek ali storitev na spletu in družbenih omrežjih, kako ga tržiti preko različnih kanalov in kako spremljati napredek prodaje z različnimi programskimi orodji. Poleg trženja pomaga pri procesu od vzpostavitve blagovne znamke do spremljanja in prilagajanja tržnih kampanj za uspešne prodajne rezultate v hitro spreminjajoči se digitalni družbi.

Mehka vezava, 16 x 22,5 cm, 222 strani.