Knjiga temelji na najnovejših izsledkih o delovanju možganov, predvsem na spoznanju, da je za razvoj intelektualnih sposobnosti poleg drugih dejavnikov odločilno število nevronskih povezav, ki se intenzivno formirajo v otrokovem zgodnjem otroštvu. Manko na področju raziskav otrokovega zgodnjega razvoja vpliva na način izobraževanja, spremembe v izobraževanju in vzgoji pa so nujne.
Pretirano gledanje televizije, igranje videoigric, pomanjkanje fizične aktivnosti in grafomotoričnih dejavnosti poškodujejo in zmanjšujejo možnosti za razvoj bioloških potencialov, ki jih otrok nosi v sebi. Zgodnje otroštvo je osnova za nadaljnji intelektualni razvoj otroka in avtor v knjigi predlaga številne vsakodnevne dejavnosti, ki stimulirajo otrokov mentalni razvoj pred vstopom v osnovno šolo.
Preberite intervju z avtorjem >>
O AVTORJU:
Ranko Rajović, specialist interne medicine, magister nevrofiziologije in od leta 2003 član odbora za nadarjene otroke pri mednarodni organizaciji Mensa Jugoslavije in Oddelka za nadarjene NTC (Nikola Tesla Centar), član upravnega odbora svetovnega združenja MENSA za nadarjene ter mednarodni sodelavec Unicefa za področje izobraževanja.
Na Pedagoški fakulteti v Kopru deluje kot višji predavatelj na področju razvijanja nadarjenosti, izkustvene in socialne pedagogike. Ranko Rajović je tudi utemeljitelj nagrajenega sistema NTC-učenja, priljubljen predavatelj in sogovornik staršev, vzgojiteljev in učiteljev ter avtor knjižnih uspešnic Kako z igro spodbujati miselni razvoj otroka in IQ otroka – skrb staršev.
##