Trevi jo imenuje Norica, saj je njena neuravnovešenost močno zaznamovala delo s sodelavci, ki jih je poniževala in jim dopovedovala, da niso vredni Pasolinijevega genija. V opisovanje izkušnje v Skladu se vrivajo komentarji in razmišljanja o Pasolinijevem romanu. Trevijev roman se ne odvija linearno, pač pa v obliki spirale, tako da postopoma, po plasteh, prodiramo v posamezne like, pri čemer je avtor neizprosen tako do Pasolinija in Laure kot tudi do sebe. Trevi v Nafti išče reference na antične misterijske prakse in raziskuje, kako je bil Pasolini v zadnjih letih življenja zavezan poskusu uvajanja v smrt.
Trda vezava s ščitnim ovitkom, 14,5 x 21 cm, 276 strani.
»Spektakularni knjižni kentaver – delno esej, delno roman – o agrodolce viti, sladko-kislem življenju Rima na začetku devetdesetih let, ob zori Berlusconijevega obdobja.« - European Literatue Network
O AVTORJU:
Emanuele Trevi (1964) je literarni kritik in pisatelj. Njegov prozni prvenec je delo I cani del nula. Bil je kreativni direktor založbe Fazi, v založbi Quiritta urednik zbirke, za druge založbe je urejal različna dela. Piše za radio, revije in časopise. Dobil je več literarnih nagrad: nagrado Napoli za Il libro della gioia perpetua; nagrado Viareggio za Sogni e favole. Za Nekaj zapisanega je dobil nagrado EU za književnost, isto delo je bilo nominirano za nagrado Strega.
##