Dogajanja na globalnem trgu in pred domačim dvoriščem se ves čas nepredvidljivo spreminajo, zato potrebujejo vodje ne le poznavanje zakonitosti, temveč tudi "mehke veščine". Znati z ljudmi pomeni razumeti, zaupati in povezovati različnosti. Pri tem nas določa tudi nevrologija: podzavestni vzorci mišljenja, čustvovanja in odzivanja, ki so priložnost za razvoj in omejitev hkrati.
NLP (nevrolingvistično programiranje) je v tej knjigi prvič v Sloveniji predstavljeno kot učinkovito praktično orodje komunikacije v poslovnem okolju. Avtor povezuje ekonomijo, psihologijo, antropologijo, nevroznanost in NLP, pri čemer je duhovit, praktičen in včasih provokativen.
Priročnik je svež in inovativen vpogled v vsakdanjik vodje, ki je v svojih izzivih pogosto sam, zato knjiga prihaja v pravem času in bo dobrodošla spremljevalka pri delu tudi za vse druge, ki delate z ljudmi.
Trda vezava, 142 strani.
##