0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
-5%

Oglaševanje v Sloveniji 1990–2020 (1. del)

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Avtor: Marjan Novak
Založba: Medijski partner
Leto izida: 2021
ISBN: 9789619441527
V knjigi je predstavljen razvoj komunikacijske industrije v Sloveniji od leta 1990 do leta 2005. Imena, agencije, mediji, razpisi, nagrade, premiki … Vse, kar je zaznamovalo začetno obdobje oglaševanja in bolj svobodne medijske krajine v novi, mladi državi. Knjigo je oblikoval vrhunski kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin. Mehka vezava, 19 x 24 cm, 246 strani.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 39,00 €
Prihranek: 1,95 € (5%)
Spletna cena: 37,05 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

ODLOMEK IZ KNJIGE:

Kreativnost?

Leta 1991 je potekala peta podelitev nagrad Epica; nagrade urednikov in novinarjev marketinških in oglaševalskih revij, ki si jo je izmislil naš, tudi moj, prijatelj Andrew Rawlins. Podelitev teh nagrad smo v Sloveniji gostili trikrat. Slovenijo sta v Parizu zastopala Meta Dobnikar in Jure Apih. Glavno nagrado Epice je prejela Milka Pogliani, ki še danes redno zahaja v Slovenijo, in sicer za oglas za kavbojke Levi’s. Med vidnejšimi je bila tudi slavna serija oglasov Oliviera Toscanija za Benetton.

Slovenci? Dela so prijavili Studio Marketing (cigarete 91), Futura (slovenski plebiscit, Slovenske novice, Vinakoper), Massa (Lipa) ter TV Slovenija (3x3). Dve deli – cigarete 91 in Vinakoper – sta prišli v ožji izbor.

Leta 1992 je bilo na Epico iz Slovenije prijavljenih 11 del. Štiri so prišla v ožji izbor (Luna, Imelda 8000, RTV Slovenija in Ošlaj design). Leta 1992 so slovenske agencije kar nekaj del poslale tudi na Cannes Lions. Imelda 8000 je na festival, ki je tega leta prvič sprejemal tudi tiskane oglase in plakate, poslala oglas Droge Portorož za Ketchup Droga (režija: Iztok Aberšek, direktor fotografije: Peter Bratuša). Luna je na tekmovanje poslala dela za West (Tobačna Ljubljana), pri katerih so sodelovali Marko Rogač (kreativni direktor), Milan Pajk (fotograf), Mitja Milavec (režiser) in Miran Šircelj (direktor projekta). Prav tako je Luna prijavila plakat »Petka«. (Renault), pri katerem je kot kreativni direktor sodeloval Janez Rakušček, oblikovalec pa je bil Matevž Medja. Agencija Pro-Focus je prijavila video oglas »Attache« Oglas je režiral danes že pokojni velikan gledališča Tomaž Pandur, ki je napovedal, da bodo dobili zlato nagrado. Niso je; v ožji izbor se je uspelo uvrstiti le Luni z oglasom »Test the West« Jure Apih je v poročilu iz Cannesa med drugim zapisal: »Naj se repenčimo in ponašamo, kolikor hočemo, dokler se kdo med nami iz Cannesa ne vrne z vsaj bronastim levom, smo vredni malo ali nič.«

Knjigo, ki obsega 250 strani, je oblikoval vrhunski kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin. Urednica izdaje je Simona Kruhar Gaberšček.

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.140

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

42.382

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.810

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Podjetje Avrora AS d.o.o. bo z vašim soglasjem interno obdelovala osebne podatke, ki so navedeni v spodnjem obrazcu in jih uporabila za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije, za interne analize ter statistične obdelave. Prejemnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil na koncu vsake e-novice ali preko maila info@galarna.si