Fisherjeva je v Anatomiji ljubezni sistematično zbrala in uredila podatke, ki jih je pridobila iz vzorca več deset tisoč moških in žensk, ki so odgovarjali na vprašanja o ljubezni, partnerstvu, navezanosti in drugih pojavih, povezanih s partnerskimi odnosi. Z vidika nevrofiziologije nam na strokoven, a razumljiv način opiše, kako in na kakšen način se zaljubljamo, odgovarja na vprašanja strasti, obsedenosti in privlačnosti v ljubezenskih odnosih, vse to pa poveže z evolucijskim razvojem človeka in empirično pridobljenimi dokazi o delovanju človeških možganov.
Na podlagi nevrofizioloških in hormonskih značilnosti človeka Fisherjeva v delu opiše štiri značilne človeške značaje, s katerimi v nadaljevanju razloži in med seboj primerja temeljne načine funkcioniranja v različnih vrstah partnerskih odnosov. Avtorica s knjigo Anatomija ljubezni, ki po izidu na svojem področju ostaja nepresežena, ponuja angažirano in aktualno, na znanstvenih dognanjih utemeljeno delo, ki se ukvarja s področjem medosebnih odnosov.
Mehka vezava, 21 x 15 cm, 616 strani.
O AVTORICI:
HELEN E. FISHER je ameriška bioantropologinja, ena vodilnih svetovnih nevroznanstvenic in raziskovalka ameriškega inštituta Kinsey na Univerzi v Indiani. Izvedla je večletno obsežno raziskavo, v kateri je ugotavljala in med seboj primerjala različne nivoje ljubezenskega odnosa med partnerjema v povezavi z nevrofiziološkimi in značajskimi lastnostmi človeka. Povzetke in analize raziskav z več deset tisoč udeleženci iz različnih človeških kultur je objavila v odmevnih knjigah.
Knjiga Anatomija ljubezni predstavlja pionirsko delo o zgodovini partnerstva z vidikov nevrofiziologije in bioloških značilnosti človeka.
O KNJIGI SO DEJALI:
»Helen Fisher skozi perspektivo bioantropologinje in z glasom pesnice razgalja številne svetove in obdobja erotične ljubezni.« – Richard Dawkins
»Že s prvo izdajo Anatomije ljubezni je Helen Fisher postala avtoriteta na področju védenja o ljubezni in njeni bolečini. Nihče drug ne pozna človeškega srca tako natančno in ga razlaga s tako duhovitostjo in stilom.« – John Tierney
##