Košarica je prazna
Avtor: | Petra Knez Bahor |
---|---|
Založba: | Kontaktni center |
Leto izida: | 2017 |
ISBN: | 9789612838003 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
Knjiga ima 3 vsebinske sklope na koncu pa je avtorica pripravila prvi slovar pogosto uporabljenih izrazov iz kontaktnega centra v slovenščini (prevodi iz angleščine) in nabor indikatorjev uspešnosti KPI ter forume za njihov izračun. Prvo poglavje je namenjeno vodenju ter organizaciji telefonskega prodajnega oddelka.
Njegova vsebina pomaga tako podjetjem kot organizacijam preoblikovati notranje oddelke klicnih centrov v kontaktne centre z odlično uporabniško izkušnjo.
Mehka vezava, 16,5 x 22 cm, 138 strani.
Zaupalo nam je že
31.951
bralcev
Odposlali smo že
42.382
paketov
V prodaji imamo
7.175
knjig
Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.
Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
Registracija